Ausolan, kooperatiba lider baten legatuarekin eta etorkizunarekin konektatzen












Mondragon Korporazioaren kide den kolektibitateen zaharberritze eta garbiketa zerbitzuetako enpresa historikoak Workoholicsen konfiantza izan du bere webgune berria garatzeko, bere nortasun korporatibo berritua islatuz eta bere presentzia digitala indartuz.
EMAKUMEEN LIDERGOAREN ONDAREA
1969an 17 emakumek sortu zuten Ausolan, eta sukaldaritza eta garbiketa integraleko zerbitzuetan lider gisa finkatu den kooperatiba da. Ausolanek 11.000 langile baino gehiago ditu, eta Estatu osoko egoitzak, ospitaleak, ikastetxeak eta enpresak hartzen dituen bezero-zorroa. Bezeroarekiko gertutasunagatik eta tokiko ohiturekiko errespetuagatik bereizten da Ausolan.
Ausolanen webgune berriaren proiektua funtsezko hainbat erakunderen arteko diziplina anitzeko elkarlanaren emaitza izan da. Move-k sortutako identitate bisual berritik abiatuta eta Irontec oinarri teknologiko sendo eta funtzional bat bermatzen duen bideratzaile izanik, Workoholics-en erabiltzaile-esperientziaren diseinuaz eta front-end garapenaz arduratzen gara, identitate grafiko berria Ausolan-en negozio-helburuekin ezin hobeto integratzen dela ziurtatuz.
Elkarlan horri esker, markaren ondare historikoa eta etorkizunari begiratzen dion ikuspegi modernoa lotzen dituen webgune bat sortu da.

SEO estrategia sendo baten bidez, arkitektura optimizatu baten bidez eta Ausolanen balioekin bat datozen edukien bidez, haren presentzia digitala negozioaren zerbitzura dagoen tresna eraginkor bihurtzen dugu.
NEGOZIORA BIDERATUTAKO ESTRATEGIA DIGITALA
Ausolanen komunikazio eta negozio helburuak webguneak betetzen dituela bermatzeko, hainbat ekintza estrategiko burutu dira. Hasteko, SEO analisi eta benchmarking sakona egin zen, posizionamendu-azterketa eta gako-hitzen ikerketa barne. Horiei esker, edukien arkitektura optimizatu bat egituratu ahal izan zen, Ausolanen zerbitzuei buruzko bilaketetan errendimendu ona bermatzeko.
Interfazearen diseinua planteatzeko orduan, identitate grafiko berria integratu da, baita konpainiaren balio-proposamena ere. Gainera, bezeroarekin lankidetza estuan, edukiak sendatzeko eta copywriting-a egiteko prozesu zaindua egin zen, testu bakoitzak Ausolanen funtsa eta balioak islatzen zituela ziurtatuz. Hala, aktibo digital bat sortzen dugu, interfaze-diseinu koherente eta intuitibo batekin, webgune osoa blaitzen duena eta bihurketa errazten duena.
PERTSONAK BETI ZENTROAN
Ausolanek giza konexioaren aldeko apustua egiten du, pertsonak protagonista diren argazkiak lehenetsiz eta webguneko atal bakoitzean dauden konpromiso, kalitate eta iraunkortasun balioekin.
Ausolanen berritze digitaleko prozesuak, bere irudia gaztetu eta gaur egungo garaietara egokitzeaz gain, ikus-entzunezko saioen bidez eduki gehigarria sortzeko ere balio izan du, markaren beste aktibo batzuetan berrerabili daitekeen materiala, sare sozialetan adibidez.
Aldaketa honekin, Ausolanek online presentzia indartzen du eta bere asmoa berresten du, zerbitzuaren bikaintasuna lehentasun nagusitzat hartuta.


TEKNOLOGIA
Webgunea neurrira egindako WordPress batean garatu da, edukien eguneratze erraza ahalbidetuz. Gainera, gailu desberdinetan errendimendu bikaina lortzeko optimizatu da.
- Front-endWordPress
- Back-end / CMSWordPress
ZIFRAK
Horrela, bilatzaileetan ikusgarritasun handiagoa lortzen da, trafiko kualifikatua handitzen da, eta erakartze- eta bihurtze-aukera gehiago daude.
Zure edukia modu naturalean aurkitzen ari dela adierazten du, publizitate ordainduaren beharrik gabe, eta horrek SEO estrategien eraginkortasuna islatzen du.
Zure orria bilaketa-emaitzetan zenbat aldiz agertu den adierazten dute, eta horrek zure edukiaren irismen potentziala eta SEO ekosisteman duen ikusgarritasuna erakusten du.
Ausolanen webgunera iristen diren bisitarien kopurua bilaketa organikoen emaitzetatik, SEO estrategiaren eraginkortasuna islatuz.
Kredituak
- Nagore Frías
- Anaitz Cid
- Manex Zabala
- Eneko Quintana
- Ausolan