Lasai nabigatzeko webgune bat. Sektore nautikoan merkataritza-aukerak sortzea kanal digitalaren bidez.
- Negozio digitala
- Komunikazioa
LASAIren posizionamendua eraikitzen laguntzen dugu, elektrizitate- eta eguzki-ontzien marka berria. Aktibo digital bat garatuz, balio-proposamena helarazteko, markaren aintzatespena, nabaritasuna eta ikusgarritasuna bultzatzeko eta, azkenik, salmenta digitaleko kanalaren oinarriak ezartzeko.
LASAIren presentzia digitala lantzen dugu, negozio-helburuak lortzen laguntzeko norabidearekin. Bertako publiko objektiboen, sektore nautikoko banatzaileen eta azken erosleen beharrei erantzuten diegu, merkatu nazional eta nazioarteko batean.
Kanal digitala negozio-aukeren sortzaile gisa.
LANA eta Mediasal agentziekin lankidetzan, nazioarteko proiektu batean murgiltzen gara, itsasontzi elektriko-eguzkitsuak diseinatzen, fabrikatzen eta merkaturatzen dituen enpresa nautiko batentzat merkataritza-aukerak lortzera bideratua.
Markaren balio-proposamena modu eraginkorrean transmititu nahi duen webgune bat garatzen dugu LASAIrentzat, mugikortasun- eta aisialdi- modu berri baten aldeko apustuan, jasangarriagoa eta ingurumena errespetatzen duena.
Boot 2023an, Düsseldorfeko Areto Nautikoan, produktua merkaturatzeko uneari erantzuteko,lead kualifikatuak erakartzera bideratutako kanpainako landing page bat jarri dugu martxan. Harreman horiek ekitaldi estrategiko baten bilera-agenda osatuko dute, LASAIen proposamena merkaturatzeko.
LASAIren proposamen bereizgarria balioan jartzen dugu, eta bezero potentzialek web bidez informazioa eskatzea errazten dugu.
Marka-nortasunari leial zaion erabiltzaile-esperientzia.
Esperientzia digital bat sortu genuen, hasiera-hasieratik, negozio berria atzematea errazteaz gain, LASAIren balio diferentzialaren proposamena kanal digitalera eramateko gai dena. UX/UI diseinuaren bidez, posizionamendu bat indartzen dugu, nagusiki nabigazio lasai, jasangarri eta ingurumena errespetatzen duena, energia elektriko eta eguzkitarrak bultzatuta.
Konfiantza sortzeko, konbentzitzeko eta erabiltzaileen kezkei erantzun argia emateko, eduki teknikoa eta emozionala duen webgunea elikatzen dugu. Horretarako, markaren storytelling-ean oinarritzen gara, baita SEO posizionamendu-estrategiaren barruan aurrez egindako keyword research-ean ere.
Hemendik aurrera, hizkuntza anitzeko web bat diseinatzen dugu, erabilerraza eta eskuragarria. Erraz eskalatu daitekeen proiektua, unean-unean LASAIren beharren arabera funtzionalitate eta eduki desberdinak integratzeko gai dena; produktuen fitxak eta konfiguratzaileak, landing pageak, formularioak, etab.
Ekosistema digital bat sortu genuen, LASAIek elektrizitate- eta eguzki-ontzietan Europako liderra izateko duen erronkari erantzuteko.
Karga- eta interakzio-denbora azkarrak bermatzea lortzen dugu, Astron eta Nxen oinarritutako arkitekturarekin.
Lasaitasunez nabigatzea, baita sare sozialetan ere
Markaren aintzatespena eta nabaritasuna bultzatzeko, sare sozialen estrategia zehaztearekin osatzen da proiektua. Merkatua eta lehia aztertzeak, aukerak identifikatzeak eta publiko desberdinak sakon definitzeak aukera ematen digu LASAIri oinarri sendoak emateko Instagram, Facebook eta Linkedin ardatz dituen gizarte-kanaletan presentzia kudeatzeko.
Horrela, engagement sortzeko, komunitatean interesa pizteko eta markaren eta kultura korporatiboaren balioak islatzeko gaitasuna duten sareetarako plan bati forma ematen diogu. Plan horretan, LASAIek aurkezten duen bizimoduarekin lotutako helburu-edukiak, esperientziazkoak, lehenesten dira.
Webgunetik haratago: aurkezpen komertziala
LASAI markaren merkaturatzea sendotzeko, aurkezpen oso bat sortu genuen, merkatu nautikoan duen posizionamendua garatzen laguntzeko. Dokumentu korporatibo oso bat, konpainiaren merkataritza-taldeari laguntzeko balio duena aliantza berriak ezartzeko eta negozio-aukerak sortzeko orduan.