Musikaren indarra, sektoreko erreferente oso batentzako webgune korporatiboa












- Web experience
- Webgune korporatiboa
- Sormenezko zuzendaritza
- Estrategia digitala
- User experience
Last Tour-en webgune korporatiboa birdiseinatzeko proiektua helburu argi batekin sortu zen: webgune dinamiko eta moldakor bat eraikitzea, konpainiaren know-how guztia transmititzeko eta 15 urte baino gehiagoko ibilbidea duen eta tokiko eta nazioarteko musika-industriaren erreferente bihurtu den sustatzaileetako baten jarduera etengabea jasotzeko gai dena.
Ekitaldien agenda eta artisten katalogoa baino gehiago
Konbertsiora erabat bideratuta, Workoholics-ek Irontec-ekin batera garatutako aktibo digital berria Last Tour-ek sustatutako kontzertu eta ekitaldietarako sarrerak erosteko aukera erabiltzaileari eskaintzeko sortu da.
Artistak aurkitzea, sustatzea eta irudikatzea da gure bezeroak bere jarduera arrakastaz garatzen duen beste esparru bat. Talde, bakarlari, DJ eta abarren katalogo zabala. Last Tourrek, adibidez, presentzia nabarmena izan behar zuen bere webgune berrian, kontratazioa sustatzeko.
Last Tour-ek antolatutako ekitaldietarako sarreren salmenta eta artisten kontratazioa erraztea da proiektuaren lehentasunetako bat.
Jaialdiak, marketina, eta diskoetxe bat ere bai
Zehazki, sei dira Last Tourrek antolatzen eta sustatzen dituen musika-jaialdiak: Bilbao BBK Live, Azkena Rock Festival eta BIME, besteak beste, ekitaldi jendetsuen adibide batzuk baino ez dira, eta, oraingoz behintzat, urtero jendez gainezka etortzen ziren milaka pertsonei harrera egin beharko diete. Bitartean, Last Tourren webguneko ataletako bat osatzen dute, eta bertan hibernatzen dute, inoiz baino indartsuago itzultzeko.
Last Tour-en produktu eta zerbitzuen eskaintza zabalak eta etengabe sortzen dituen albisteek erronka garrantzitsu bat planteatzen ziguten. Erronka horri aurre egiteko, interfaze-diseinu sendoa eta ikus-inpaktu handikoa erabili dugu, eta, horrez gain, erabiltzaileari informazio garrantzitsuena modu argi eta ordenatuan hurbiltzeko pentsatutako web-arkitektura. Galtzea ezinezkoa.
Bokazio globala duen webgunea
Musika-sustatzaileak bokazio globala duen hizkuntza anitzeko webgune bat du orain, oso dibertsifikatuta dagoen eta etengabeko bilakaeran dagoen negozio baten beharrei erantzuten diena. Jaialdiak, agenda, gaurkotasuna, prestakuntza, marketin-zerbitzuak, informazio korporatiboa, espazio eta esparruen ustiapena, prentsa-eremua edo Oso Polita bezalako zigilu diskografikoak. Guztiek dute lekua Last Tourren webgune korporatibo berrian.
Last Tourren webguneak negozio eredu dibertsifikatu eta etengabeko bilakaerari erantzuten dio.
- FrontendWordPress
- BackendWordPress
Kredituak
- Nagore Frias
- Fran Alonso
- Igor Nieto
- Myriam Redondo
- Nagore Frias
- Last Tour