Guk, estrategia, diseinu, kode-lerro bakoitzaren atzean gaudenok, sentitzen dugu birpentsatzeko unea zela. Barrura begiratzetik, intuizioz genekiena ordenatzetik eta, hortik abiatuta, marka-plataforma sendo, zintzo, koherente bat eraikitzera. Garen bezala eta izaten jarraitu nahi dugun bezala ordezkatuko gaituena.
Rebranding hau ez da biraketa bat. Eboluzio naturala da. Gure egiteko moduaren isla fidela: estrategikoa, gertukoa, sortzailea, enpatikoa. 💗 Digitala egiten duguna bakarrik ez delako. Izatez garena da.
Eta aurrera begiratzeak mugiarazten bagaitu, atzera begiratzeak zentzua ematen digu. Nondik gatozen ulertzeak nor garen berresten eta zergatik erabaki genuen horrela kontatzea laguntzen digulako. ✨🚀
Aldaketa handi orok hasiera berri bat dakarrela diote, etapa berri bat, eta horrekin batera agertzen da hausnartzeko eta atzera begiratzeko hain gizatiarra den behar hori.
2009an hasi zen hori. Geroztik, huts egin eta asmatu egin dugu. Estropezu egin dugu eta distira egin dugu. Hitz batez, heldu egin gara. Bizitako guztitik, gauza onekin geratzen gara. Eta hori guztia etapa berri batera eramaten dugu gurekin, modu logiko, natural eta errealean sortzen den ziklo berri batera.
Iraganeko zerbaitekin geratu beharko bagina, gauza bakar batekin, definitzen gaituen eta aurrera jarraitzera bultzatzen gaituen horrekin guztiarekin izango litzateke: egiten dugunarekiko grinarekin, sormenarekin, esperientziarekin, enpatiarekin, pertsonekin. Tira, izatez garena.
Bitartean, inoiz aldatuko ez den zerbait baldin badago, denbora pasa arren, diseinuak, komunikazioak eta teknologiak eraldatzeko ahalmena dutelako ziurtasuna da. Baita inporta duen zerbait sortzeko gaitasuna ere, oihartzuna izango duena, pertsonentzat eta markentzat garrantzitsua izango dena.
Gizartean aldaketa positiboak eta iraunkorrak sortzeko gai den zerbait.
Workoholics
Digital by nature — Naturalki digitala — Digital by nature