Etiketatzeko zailak diren talentuak dituzten pertsonen lana eta prozesuak hedatzeko espazio bat eskaintzeko beharretik sortu da formatu honen ideia. “Call for entries” fasean edo hautagaitzak jasotzeko fasean (05/15 arte), ekitaldia ekainaren 3an (ostirala) izango da, Workoholics-en bulegoetan, Bilboko erdigunean.
Agentzia gisa, Workoholics-en portfolio interesgarri ugari jaso genituen urtean zehar. Eguneroko jarduerak eta proiektuen kudeaketak zaildu egiten digute fokua jartzea, jasotako informazio guztia berrikustea, sailkatzea eta sakontzea. Gertaera hori, sormena bizitzara itzultzeko, begiradak berrikusteko eta covid-osteko testuinguru batean aldaketa berpizteko motor gisa ospatzeko borondatearekin batera, funtsezkoa izan da gero eta globalagoa den testuinguru batean sortzen ari diren espezialitate, formatu, sortzeko, egoteko eta adierazteko modu berrietan fokua jarri nahi duen ekitaldia sustatzeko orduan.
Work in progress sorkuntzaren arlo ezberdinetako pertsonei zuzenduta dago, hala nola, artea eta sormen bisuala, argazkigintza eta bideoa, ilustrazioa, motion graphics, sormen tipografikoa edo eduki digitalen sorkuntza. Formatu hibridoan egingo dute ekitaldia, talentu bakoitzeko 12 minutuko aurkezpenak eginez. Alde batetik, presentziala, publiko murritzarentzat, batez ere profesionalentzat, eta, bestetik, streaming irekian, agentziaren Twitch kanalaren bidez.

Vans Work in progress-en
Arropa eta zapatilen marka ikonikoak bat egiten du Work in progress-ekin, sormena bere forma zoragarri guztietan sustatzeko helburuarekin, baita unibertso digitalean bizi direnetan ere. Vans presente egon da gure imajinarioan hainbat belaunaldiren bitartez. Berrikuntza da, esperientzia da, gaztea da, baina old skool ere bada; gure kulturarekin eta sortzaileenarekin konektatzen duten balioak dira, lan egiteko eta bizitza bizitzeko modu baten marka adierazgarri gisa ikusten dutenak. Vans-en zapatillak errepikatzeko, probatzeko, esperimentatzeko… eginak daude. Hori da Work in progress-en espiritua.


Vans sormen-adierazpenaren benetako defendatzailea da, eta sormen-zutabeen bidez sustatzen du: ekintza-kirolak, artea, musika eta hiri-kultura. Eta hori guztia, mundu mailan adierazpen artistikoa defendatu eta inspiratzeko eta zaleei sormenezko aktibazioetan parte hartzeko aukera eskaintzeko, eta, horrela, sormena markaren izateko arrazoiaren parte zergatik den ulertzeko. Markak sustatutako ekintzen artean, Vans Checkerboard Day ekimena dugu, mundu osoko irabazi-asmorik gabeko erakundeentzat 2 milioi dolar baino gehiago biltzen lagundu duena, sormena, ongizate mentala eta komunitatearekiko konpromisoa babestuz. Horrez gain, markak zapa formako oparitxo bat emango die aukeratutako 12 pertsonei, ekitaldian zehar euren lana aurkeztu ahal izateko.