Athletic Clubaren ekosistema digitalaren berritzea, zaleekin konektatzeko estrategia bat

Bezeroa
Athletic Club
Kirola/ 2024
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Athletic Club mobile
Zerbitzuak
  • Web experience
  • Digital product and service
  • User experience
  • WebApps
  • Estrategia digitala
  • Bezero-plataformak
  • Webgune korporatiboa
3 min read
Athletic Club mobile
Athletic Club femenino abrazo
01/02
Athletic Club web equipo
Athletic Club web partido

Diseinuaren sinpletasuna eta eraginkortasuna

Interfaze berria eta erabiltzaile-esperientzia erabilgarritasunean oinarrituta diseinatu dira, eta erabiltzaileei nabigatzen eta edukia erraz aurkitzen laguntzen die, klik gutxiagorekin. Gainera, webgunearen estetika modernizatu egiten da klubaren nortasun bisuala islatzeko, gailu eta pantaila-tamaina guztietan errendimendu optimoa mantenduz.

Gailu mugikorretatik sarbide handia dagoela kontuan hartuta, esperientzia mugikorra optimizatzeari eman zaio lehentasuna. Horretarako, hainbat test egin dira plataforma mugikorretan, bistaratze eta funtzionaltasun sendoak bermatzeko, webeko elementu bakoitza irisgarria dela eta datu mugikorren erabilerari dagokionez modu eraginkorrean jokatzen dela ziurtatuz.

  • FrontendAstro
  • Backend / CMSCustom (Athletic)
  • TxokoAngular
  • MonorepoNx
  • InfrastructureKubernetes

Zifrak

Bisitak mugikorraren bidez

Erabiltzaile gehienak gailu mugikorretatik sartzen dira webgunera, eta horrek erakusten du oso garrantzitsua dela telefono eta tabletetarako esperientzia digital optimizatua izatea.

80%
Ikusitako orrialdeak

Ikusitako orrialdeen kopuru handiak klubaren edukiarekiko interakzio eta konpromiso maila altua adierazten du.

1,7M
Saio-minutuak

Erabiltzaileek, batez beste, denbora asko ematen dute plataforman, eta horrek erakusten du eskaintzen den esperientzia digitalaren interesa eta kalitatea.

03:15
Eguneko bisitariak

Egunero, batez beste, webguneak jasotzen duen bisitari-kopurua.

53,2K
Ikusitako orrialdeak egunean

Egunean ikusitako orri-kopurua, batez beste.

213K

Kredituak

Project manager
  • Oskar Gezuraga
  • Leire Luengo
UX Designer
  • Anaitz Cid
  • Mario Ribera
  • Amaia Cano
  • Danilo Triana
Developer
  • Igor Nieto
  • Nerea Gómez
  • Iñigo Herrero
  • Gorka Muñoz
  • Jon Ander Bautista
  • Iker Melero
Data Analyst
  • Jon Ledesma
Bezeroa
  • Athletic Club