Athletic Clubaren ekosistema digitalaren berritzea, zaleekin konektatzeko estrategia bat












- Web experience
- Digital product and service
- User experience
- WebApps
- Estrategia digitala
- Bezero-plataformak
- Webgune korporatiboa
Web Ofiziala eta Bazkideen Txokoa eraldatzea esperientzia teknikoa hobetzetik harago doa. Klubak komunitatearekiko lotura indartzeko estrategia baten parte da, bere beharretara eta erakundearekiko interakzio-modura moldatuz.
Hamaikako perfektua, mugikorrean ere
Athletic Clubek bere webgune ofiziala eguneratu behar zuen datuekin frogatutako errealitate bati erantzuteko: webgunerako sarbideen % 80 gailu mugikorren bidez egiten da. Egoera horretara egokitutako esperientzia eskuragarria sortzeaz gain, erronka nagusia etengabeko hazkundean eta gero eta dibertsifikatuago dauden jarraitzaileen oinarriarekiko interakzioa eta konexioa areagotzea zen, horretarako azken teknologien erabilerak eskaintzen digun potentzial guztia aprobetxatuz.
Klubaren webgunearen azken eguneraketa handia 2017an izan zen, eta, ordutik, zerbitzuak eta edukia nabarmen aldatu dira. Horrela, plataforma moldagarriagoa eta eskalagarriagoa izateko beharra sortzen da,informazioaren antolaketa birpentsatu behar da eta nabigazio intuitiboagoa garatu behar da, bereziki gailu mugikorretatik.


Bazkideen Txokoaren proiektuak, webguneko eremu pribatuko atalak, bazkideen gogobetetzea handitzea du helburu, klubarekin duten lotura indartuz eta haien parte-hartzea sustatuz zerbitzu pertsonalizatuen bidez.
Birdiseinu integrala arkitektura modular batekin
Athletic-en webgunearen birdiseinuak berrikuspen holistikoa barne hartzen du, bai azpiegitura teknologikoari dagokionez, bai interfazearen diseinuari dagokionez. Horren barruan sartzen da arkitektura modular bat ezartzea, etorkizunean gunea handitzeko eta eguneratzeko aukera ematen duena. Informazioaren banaketa ere berrantolatu da, eskuragarriago egiteko, eta alderdi teknikoak hobetu dira, hala nola karga-abiadura eta modulu interaktibo berrien integrazioa. Athletic Clubeko Digital eta Teknologia arloetako proiektuaren lankidetza iraunkorra izan da, proiektuaren arrakasta bermatzeko lantalde bateratu bat osatuz.

Esperientzia pertsonalizatua athleticzale bakoitzarentzat
Bazkideen Txokoa, webgunearen atal pribatua, erabat berritu da, esperientzia pertsonalizatuagoa eta argiagoa eskaintzeko, baina bere esentziari eutsiz, aplikazioaren erabiltzailearengan tirabirak saihesteko. Eguneratze horrek interfazea ez ezik, eskuragarri dauden zerbitzuak ere barne hartzen ditu, hala nola estadioko asistentziak bistaratzea edo klubak irekitako prozesuetan parte hartzea, bazkideek beren beharrak edozein gailutatik modu eraginkor eta seguruan kudea ditzaten erraztuz.
Taldearen eta zaleen ospakizun historikoa, 25. Errege Koparen lorpena eta Klubaren 125. urtemugaren ospakizuna direla eta abiarazi da proiektu hau.
Taldearen eta zaleen ospakizun historikoa, 25. Errege Koparen lorpena eta Klubaren 125. urtemugaren ospakizuna direla eta abiarazi da proiektu hau.
Diseinuaren sinpletasuna eta eraginkortasuna
Interfaze berria eta erabiltzaile-esperientzia erabilgarritasunean oinarrituta diseinatu dira, eta erabiltzaileei nabigatzen eta edukia erraz aurkitzen laguntzen die, klik gutxiagorekin. Gainera, webgunearen estetika modernizatu egiten da klubaren nortasun bisuala islatzeko, gailu eta pantaila-tamaina guztietan errendimendu optimoa mantenduz.
Gailu mugikorretatik sarbide handia dagoela kontuan hartuta, esperientzia mugikorra optimizatzeari eman zaio lehentasuna. Horretarako, hainbat test egin dira plataforma mugikorretan, bistaratze eta funtzionaltasun sendoak bermatzeko, webeko elementu bakoitza irisgarria dela eta datu mugikorren erabilerari dagokionez modu eraginkorrean jokatzen dela ziurtatuz.
- FrontendAstro
- Backend / CMSCustom (Athletic)
- TxokoAngular
- MonorepoNx
- InfrastructureKubernetes

Zifrak
Erabiltzaile gehienak gailu mugikorretatik sartzen dira webgunera, eta horrek erakusten du oso garrantzitsua dela telefono eta tabletetarako esperientzia digital optimizatua izatea.
Ikusitako orrialdeen kopuru handiak klubaren edukiarekiko interakzio eta konpromiso maila altua adierazten du.
Erabiltzaileek, batez beste, denbora asko ematen dute plataforman, eta horrek erakusten du eskaintzen den esperientzia digitalaren interesa eta kalitatea.
Egunero, batez beste, webguneak jasotzen duen bisitari-kopurua.
Egunean ikusitako orri-kopurua, batez beste.
Kredituak
- Oskar Gezuraga
- Leire Luengo
- Anaitz Cid
- Mario Ribera
- Amaia Cano
- Danilo Triana
- Igor Nieto
- Nerea Gómez
- Iñigo Herrero
- Gorka Muñoz
- Jon Ander Bautista
- Iker Melero
- Jon Ledesma
- Athletic Club