Branding
Markei laguntzen diegu, gaur direnetatik bihar izango direnetara. Ikuspegia eta ekintza, asmoa eta esperientzia lerrokatzen ditugu, harreman-puntu bakoitza balioa sortzeko benetako aukera bihur dadin.
Soluzioak












Markaren diagnostikoa eta estrategia
- Marka-auditoretza
- Elkarrizketak eta talde dinamikak
- Kategoria, gaitasun eta joeren azterketa
- Lantegi estrategikoa
- Marka-arkitektura
- Core brand & markako plataforma
Markaren barne- eta kanpo-testuingurua aztertzen dugu, haren historia, kultura eta pertzepzioa ulertzen ditugu, eta norabide estrategiko argi eta esanguratsua definitzen dugu. Une horretan lerrokatzen dira negozioa, kultura eta asmoa, eta markaren lurraldea zehazten da, garrantzitsua eta bereizgarria izan dadin.
Marka identitatea
- Naming eta hitzezko identitatea
- Ikusizko identitatea
- Identitate sentsoriala
- Markak eta identitatea eguneratzea
Aktibazioa eta eskalagarritasuna
- Zuzendaritza sortzailea eta akonpainamendua
- Jaurtiketak eta bultzada berriak
- Komunikazioa eta kanpainak
- Marka integraleko aplikazioak
- Markaren Reela
- Markaren eta brand kitaren eskuliburua
- Brand center
- Markako KPIak
Markaren barne- eta kanpo-testuingurua aztertzen dugu, haren historia, kultura eta pertzepzioa ulertzen ditugu, eta norabide estrategiko argi eta esanguratsua definitzen dugu. Une horretan lerrokatzen dira negozioa, kultura eta asmoa, eta markaren lurraldea zehazten da, garrantzitsua eta bereizgarria izan dadin.
- Marka-auditoretza
- Elkarrizketak eta talde dinamikak
- Kategoria, gaitasun eta joeren azterketa
- Lantegi estrategikoa
- Marka-arkitektura
- Core brand & markako plataforma
Eragina
Branding-a eraldaketarako prozesu kontzientea da. Barrutik kanporantz eraikitzen da: pertsonak lerrokatuz, helburua aktibatuz eta identitate koherente bat proiektatuz. Emaitza, benetakotasunez hunkitzeko, konektatzeko eta lideratzeko tresna bizia da: mugiarazten eta eraldatzen duen marka, negozioan nabari diren emaitzak sortuz.
Branding-a bidaia partekatu, sakon eta eraldatzaile gisa ulertzen dugu.
Analisiaren, estrategiaren eta sormenaren arteko konbinazio bat, markak zentzuz eraikitzeko aukera ematen duena, erabaki bakoitzean egiazkotasunez eta koherentziaz proiektatzeko gai direnak. Ez ditugu formula zurrunak jarraitzen, baizik eta prozesu biziak diseinatzen ditugu, marka bakoitzak bizi duen uneari, bere testuinguruari, izaerari eta anbizioari egokituak.
Hasierako analisia eta diagnostikoa
Definizio estrategikoa eta helburuak
Marka identitatea
Aktibazioa eta jaurtiketa
Kudeaketa eta eskalagarritasuna
Gure branding-ean, teknologia gaitzailea da, ez helburua bera. Markak modu koherentean, eraginkorrean eta bere testuinguru errealarekin lerrokatuta aktibatzen, proiektatzen eta eskalatzen laguntzen digu. Proiektu bakoitzak bere logika, bere momentua eta bere erritmoa ditu. Horregatik, tresnak behar dutenaren arabera aukeratzen ditugu: eskalagarritasuna, arintasuna, integrazio arina eta erabiltzeko erraztasuna. Ez dugu plataformarik edo prozesu itxirik inposatzen; zure taldeari, zure helburuei eta zure gaitasun operatiboari egokitzen zaizkien irtenbideak proposatzen ditugu.