Branding

Markei laguntzen diegu, gaur direnetatik bihar izango direnetara. Ikuspegia eta ekintza, asmoa eta esperientzia lerrokatzen ditugu, harreman-puntu bakoitza balioa sortzeko benetako aukera bihur dadin.

Becoming who we’re meant
to become
Estimuluz beteriko ingurune batean bizi gara, eta helburu argia, benetako nortasuna eta narratiba koherentea duten markek bakarrik lortzen dute gogoangarriak izatea. Workoholics-en, zentzua eta proiekzioa duen identitatea eraikitzen laguntzen diegu, direnaren eta izan behar dutenaren arteko konbergentzia-puntua aurkituz, negozioan, pertsonengan eta gizartean eragin positiboa sortzeko. Marka bakoitzari bere lekua, ahotsa eta unea aurkitzen laguntzen diogu, hortik abiatuta errealitateak eraldatu, pertsonekin konektatu eta etorkizuna eraiki dezan.

Soluzioak

Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
Imagen de marca para Massive expuesta en pared
[01]

Markaren diagnostikoa eta estrategia

  • Marka-auditoretza
  • Elkarrizketak eta talde dinamikak
  • Kategoria, gaitasun eta joeren azterketa
  • Lantegi estrategikoa
  • Marka-arkitektura
  • Core brand & markako plataforma

Markaren barne- eta kanpo-testuingurua aztertzen dugu, haren historia, kultura eta pertzepzioa ulertzen ditugu, eta norabide estrategiko argi eta esanguratsua definitzen dugu. Une horretan lerrokatzen dira negozioa, kultura eta asmoa, eta markaren lurraldea zehazten da, garrantzitsua eta bereizgarria izan dadin.

[02]

Marka identitatea

  • Naming eta hitzezko identitatea
  • Ikusizko identitatea
  • Identitate sentsoriala
  • Markak eta identitatea eguneratzea
[03]

Aktibazioa eta eskalagarritasuna

  • Zuzendaritza sortzailea eta akonpainamendua
  • Jaurtiketak eta bultzada berriak
  • Komunikazioa eta kanpainak
  • Marka integraleko aplikazioak
  • Markaren Reela
  • Markaren eta brand kitaren eskuliburua
  • Brand center
  • Markako KPIak

Markaren barne- eta kanpo-testuingurua aztertzen dugu, haren historia, kultura eta pertzepzioa ulertzen ditugu, eta norabide estrategiko argi eta esanguratsua definitzen dugu. Une horretan lerrokatzen dira negozioa, kultura eta asmoa, eta markaren lurraldea zehazten da, garrantzitsua eta bereizgarria izan dadin.

  • Marka-auditoretza
  • Elkarrizketak eta talde dinamikak
  • Kategoria, gaitasun eta joeren azterketa
  • Lantegi estrategikoa
  • Marka-arkitektura
  • Core brand & markako plataforma

Eragina

Branding-a eraldaketarako prozesu kontzientea da. Barrutik kanporantz eraikitzen da: pertsonak lerrokatuz, helburua aktibatuz eta identitate koherente bat proiektatuz. Emaitza, benetakotasunez hunkitzeko, konektatzeko eta lideratzeko tresna bizia da: mugiarazten eta eraldatzen duen marka, negozioan nabari diren emaitzak sortuz.

RDT
% 60 baino gehiago markaren arkitekturaren sendotzean eta haren birkokatzean. % 15 gehiago Share of Voice lehiakideekiko.
Aholkularitza
BiscayTIK
Aplikazioen ezagutza espontaneoaren eta marka-aintzatespenaren % 40 baino gehiago.
Administrazio publikoa
IKERFEL
% 100 baino gehiago webaren bidez lead-ak erakartzeko eta markaren pertzepzioa hobetzeko
Aholkularitza
ICOBEN
% 30 baino gehiago, marka eta lehentasuna kontuan hartuta.
Kontsumoa

Branding-a bidaia partekatu, sakon eta eraldatzaile gisa ulertzen dugu.

Analisiaren, estrategiaren eta sormenaren arteko konbinazio bat, markak zentzuz eraikitzeko aukera ematen duena, erabaki bakoitzean egiazkotasunez eta koherentziaz proiektatzeko gai direnak. Ez ditugu formula zurrunak jarraitzen, baizik eta prozesu biziak diseinatzen ditugu, marka bakoitzak bizi duen uneari, bere testuinguruari, izaerari eta anbizioari egokituak.

[1]

Hasierako analisia eta diagnostikoa

Proposatu aurretik ulertzen dugu. Markaren ingurunea eta barnealdea entzun, arakatu eta aztertzen ditugu, erabakiak ikuspegi eta irizpidez hartzeko.
[2]

Definizio estrategikoa eta helburuak

Barrutik eraikitzen dugu. Marka bakoitzaren helburuarekin, testuinguruarekin eta horizontearekin lerrokatutako plataforma argi bat sortzen dugu.
[3]

Marka identitatea

Marka dena ukigarri egiten dugu. Izenak diseinatzen ditugu, beren esentzia koherentziaz eta emozioz adierazten duten unibertso bisual eta sentsorialak.
[4]

Aktibazioa eta jaurtiketa

Jaurtiketan lagunduko dizugu, ekipoa tresna argiz, material inspiratzailez eta konektatzeko prest dagoen narratibaz hornituz.
[5]

Kudeaketa eta eskalagarritasuna

Bidean laguntzen dizugu; zure marka kudeatzen, optimizatzen eta gidatzen dugu, zure negozioarekin batera modu koherentean haz dadin.
[1]

Hasierako analisia eta diagnostikoa

Proposatu aurretik ulertzen dugu. Markaren ingurunea eta barnealdea entzun, arakatu eta aztertzen ditugu, erabakiak ikuspegi eta irizpidez hartzeko.
[2]

Definizio estrategikoa eta helburuak

Barrutik eraikitzen dugu. Marka bakoitzaren helburuarekin, testuinguruarekin eta horizontearekin lerrokatutako plataforma argi bat sortzen dugu.
[3]

Marka identitatea

Marka dena ukigarri egiten dugu. Izenak diseinatzen ditugu, beren esentzia koherentziaz eta emozioz adierazten duten unibertso bisual eta sentsorialak.
[4]

Aktibazioa eta jaurtiketa

Jaurtiketan lagunduko dizugu, ekipoa tresna argiz, material inspiratzailez eta konektatzeko prest dagoen narratibaz hornituz.
[5]

Kudeaketa eta eskalagarritasuna

Bidean laguntzen dizugu; zure marka kudeatzen, optimizatzen eta gidatzen dugu, zure negozioarekin batera modu koherentean haz dadin.

Gure branding-ean, teknologia gaitzailea da, ez helburua bera. Markak modu koherentean, eraginkorrean eta bere testuinguru errealarekin lerrokatuta aktibatzen, proiektatzen eta eskalatzen laguntzen digu. Proiektu bakoitzak bere logika, bere momentua eta bere erritmoa ditu. Horregatik, tresnak behar dutenaren arabera aukeratzen ditugu: eskalagarritasuna, arintasuna, integrazio arina eta erabiltzeko erraztasuna. Ez dugu plataformarik edo prozesu itxirik inposatzen; zure taldeari, zure helburuei eta zure gaitasun operatiboari egokitzen zaizkien irtenbideak proposatzen ditugu.

Lankidetza-inguruneak eta dokumentazioa
Google Workspace, Microsoft 365, Trello, Notion
Nortasunaren eta sormen-inguruneen ekoizpena
Adobe Creative Cloud, Figma
Marka-ekosistema
Brand center