App Iberdrolaren anomaliak: produktibitatea energiaren sektorean, erabiltzaile-esperientziaren eta integrazio-ahalmenaren bidez












- Digital product and service
- Apps
- WebApps
- Prozesuen digitalizazioa
- Zerbitzuaren diseinua
- Estrategia
- Bezero-plataformak
- User experience
Iberdrolarentzako aplikazio mugikorra sortu genuen, anomalien berri-ematearen eta kudeaketaren eraginkortasuna optimizatzen duena, bere prozesuen digitalizazioari esker. Proiektu parte-hartzailea da, erabiltzaileen beharrei erantzutera bideratua: landa-langileak, kudeaketa-taldea eta kalitateko langileak.

Elektrizitatea banatzen duen enpresak anomaliak jakinarazteko eta kudeatzeko barne-prozesuak hobetzearen eta enpresako langile teknikoen lana erraztearen alde egiten du. Irontec gure partner teknologikoarekin batera, landa-anomaliak modu arin eta sinplifikatuan jakinarazteko tresna bat sortu genuen, bai eta webapp bat ere, bizi-ziklo osoan monitorizatzeko eta tratatzeko.
Optimizazioa eta eraginkortasuna, prozesuen digitalizazioaren bidez
Iberdrolak aldizka bere instalazio eta sare elektrikoak berrikusten ditu. Irontec ingeniaritza teknologiko aurreratuko taldearekin batera dihardugu prozesu hori optimizatzen, ordura arte eskuz egiten zena, konpainiako langileen egunerokotasunean integratzen den App batekin. Hala, bizkortasuna eta eraginkortasuna lortzen ditugu, eta, gainera, datuaren trazabilitatea lortzen dugu bizi-ziklo osoan.


Abiadura, fidagarritasuna eta bizkortasuna prozesuetan
Lan-prozesuak hobetzen ditugu, landa-lanean ari diren pertsonentzako aplikazio bat sortuz. Tresna erabilerraza da, eta aukera ematen du anomaliak denbora errealean jakinarazteko, prozesu gidatu baten bidez eta ikus-informazioa muturreko baldintzetan emanez.
Gainera, erregistratutako datuei buruzko informazio estatistikoa eskaintzeko, web orri bat sortu genuen, informazioa emateko eta informazioa kontsumitzeko helburu hutsarekin sortua, eta eboluzionatuz joan dena, hainbat funtzionalitate sartuz. Datuaren trazabilitatearen monitorizazioa eta bizi-ziklo osoko anomalien kudeaketa ahalbidetzen dituenez, eguneroko lan-tresna bihurtu da enpresaren barruan.
Sormenezko pentsamenduaren metodologia definiziotik
Lanerako tresna erabilgarria sortzeko eta erabiltzaileen beharrei erantzuteko, Design Thinking pentsamendu sortzaileko metodologiak erabiltzen ditugu, lan-esparru jakin batean hautemandako arazoen araberako irtenbideak sortzea helburu dutenak. Horretarako, focus group bat sortu genuen, eta tresna definitzen inplikatu genituen elkarrekin lan egiteko hainbat dinamikaren bidez. Horrek aukera ematen digu ulertzeko nolakoa den haien egunerokoa, zer behar duten eta zer espero duten tresnatik. Lortutako emaitzak oinarri bihurtzen dira, eta aplikazio mugikor funtzional bat definitzen eta diseinatzen dugu, eguneroko laneko esperientzia arintzeko eta hobetzeko gai dena.

Bisuala, erraza eta intuitiboa: tresna perfektua
GIAPP anomaliak jakinarazteko, haien segimendua egiteko eta kudeatzeko tresna da, eta landa-lanetan aritzen diren ofizialei zuzenduta dago, anomaliak sortu, tratatu eta itxi ditzaten.
Erabiltzaileak ardatz dituen diseinuaren bidez, esperientzia optimizatzen dugu, erabilera-testuinguruaren benetako beharrei erantzunez. Hala, aplikaziotik irregulartasunak ikus daitezke, modu erraz eta intuitiboan, muturreko lan-baldintzetan, lurpeko eremuetan, argi-zutoinetan esekita edo helikoptero batetik.
Geolokalizazioaren eta NFC txipen irakurketaren bidez anomaliak jakinarazteko aukera ematen du GIAPP-ek. Gainera, pertsona prozesu osoan zehar laguntzeko eta gidatzeko pentsatuta dago, osatzeko prozesu erraz eta arin baten bidez. Erabilera-esperientzia hobetzeko, feedback mezuak eta xehetasunez zaindutako motion bat eskaintzen ditu.

Garapena eta erronka berriak
Aplikazioa bertakoa da eta Android sistema eragilearekin funtzionatzen duten laneko caterpillarentzat garatuta dago. Gainera, kanpoko tresna eta teknologiekin integratuta dago, eta funtzionalitateak ezartzeko aukera ematen du, produktuaren eskalagarritasuna ziurtatuz, proiektu pilotua eta tresnarekin egindako testak martxan jarri ondoren detektatutako behar berriei erantzuteko.
Proiektua aurrera doa, eta funtzionalitate berriak sartu dira erabiltzaileek egunerokoan egin behar dituzten beste zeregin-mota batzuei erantzuteko, hala nola arauzko berrikuspenei eta anomaliak lan-agindu elkartuekin tratatzeari.
Lan-tresnak sortzen ditugu
Aplikazioarekin batera, webapp bat diseinatu eta garatu genuen eremuan jasotako anomaliak monitorizatzeko eta haien jarraipena egin ahal izateko.
Proiektu honen eskalagarritasunari eta trazabilitateari esker, hasiera batean informazioa kontsumitzeko soilik diseinatu zen webgunea anomaliak jakinarazteko, jarraitzeko eta kudeatzeko tresna bihurtu da. Tresna hori arduradunei, arduradunei eta kudeatzaileei zuzenduta dago, eta anomaliak sortzeko eta haien bizi-zikloa monitorizatzeko aukera ematen du, konpondu edo ezeztatu arte.
Horrela, Iberdrolaren egunerokotasunerako lan-tresna berri bat eskaintzen dugu, erabiltzaileen profil desberdinei erantzuten dien eta bere lana erraztu eta sinplifikatzen duen webapp bati esker, hainbat gailutara egokituz.
Angularrez garatua eta design materiala erabiliz, webgunea bulegotik kontsumitzeko kontzeptualizatua dago, baina erabilera gailu ezberdinetara egokitzen da.
Informazio guztia eskura
Iberdrolako Espainia osoko langileek dagoeneko erabiltzen dituzte bi tresna horiek. Funtzionalitateak ezagutarazteko, gorabeheren kudeaketa hobetzeko eta trebakuntza-oinarri bat emateko konpromisoa dugu. Horretarako, eskuliburu bat garatu dugu Gatsbyn, eta eguneratuta mantentzen da diseinatutako tresnei funtzionalitate berriak gehitu ahala. Horrela, Iberdrolako ilaretan sartzen den edozein langile berrik modu autodidaktan ikasi ahal izango du tresnaren erabilerari buruz eta bere funtzionamenduari buruz sortzen zaizkion zalantza guztiak kontsultatu ahal izango ditu.
- Frontend AppKotlin
- Frontend WebAppAngular
- BackendSymfony
- IntegraciónSAP
Proiektua zenbakitan
Kredituak
- Nagore Frias
- Lorea Citores
- Anaitz Cid
- Iberdrola