Social and campaings

Ideia bat kontzeptualizatzea, marka baten balio eta mezu gakoak kanpaina batean eraldatzea, kanalak hautatzea, klik hori sortzeko aukera emango diguten aktiboak ekoiztea eta garatzea. Asko gara egiteko, neurtzeko, birpentsatzeko eta esku hartzeko. Expertisea eta magia egiteko jarrera dugu.

Content creators that
build brands culture
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Bellota RRSS
Izaki sozialak gara. Ikuspegi horretatik, markei laguntzen diegu beren lurraldea eraikitzen eta marka-kontakizuna egiten. Betiere, benetako konexioak sortzea ardatz hartuta. Izan ere, pertsona bakoitza bakarra da, eta eduki edo ekintza bakoitza harreman zintzo eta iraunkorra ezartzeko aukera. Ez da ahaztu behar helburu kualitatiboak eta kuantitatiboak lortu direla, eta etengabe baloratu eta neurtu direla.

Soluzioak

Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
Varias personas sacando fotos con el móvil a otra posando
[01]

Estrategia

  • Merkatuaren ikerketa eta ekosistema digitalen auditoretza
  • Komunikazioko plan estrategikoak
  • Edukien marketina
  • Eskaria sortzeko estrategiak
  • Neurketa, analitika eta aginte-koadroak

Pentsatzekoa gara zer egingo dugun. Markaren mezuak bere negozio-helburuekin lerrokatzen ditugu, kanal bakoitzean eta kontaktu-puntu bakoitzean bere xede-publikoarekin koherentzia ziurtatuz. Komunikazioa proaktiboa, koherentea eta oso eraginkorra izateko estrategiak definitzen ditugu.

[02]

Social Media

  • Community management
  • Branded content
  • Influencer marketing
  • Ospe digitala eta soziala listening
  • Ikus-entzunezko eta argazkigintzako ekoizpena
[03]

Kanpainak

  • Publizitate- eta komunikazio-kanpainak
  • Bezeroak erakartzeko kanpainak
  • Email Marketing
  • Guerrillaren marketina
  • Baliabideen kudeaketa
  • Sustapen-kanpainak
  • Ekitaldien antolaketa
[04]

Brand & Business Ads

  • Paid Media
  • Helburuak lortzera bideratutako landing pages

Pentsatzekoa gara zer egingo dugun. Markaren mezuak bere negozio-helburuekin lerrokatzen ditugu, kanal bakoitzean eta kontaktu-puntu bakoitzean bere xede-publikoarekin koherentzia ziurtatuz. Komunikazioa proaktiboa, koherentea eta oso eraginkorra izateko estrategiak definitzen ditugu.

  • Merkatuaren ikerketa eta ekosistema digitalen auditoretza
  • Komunikazioko plan estrategikoak
  • Edukien marketina
  • Eskaria sortzeko estrategiak
  • Neurketa, analitika eta aginte-koadroak

Inpaktua

Izan ere, marka batek bizirik egon behar du. Orain, inoiz baino gehiago. Testuingurua aztertzen dugu. Aurpegia jartzen diegu jomuga dituen pertsonei. Hipersegmentazioa bilatzen dugu, ez gara orokortasunekoak. Helburu bat edo gehiago ditugu. Datua lagungarri zaigu jakiteko ea lortu ditugun. Elkartzeko bideak eta uneak definitzen ditugu; bilatu edo probokatu egiten ditugu. Sormenaren eta elkarlanaren boterean sinesteari utzi gabe.

Solarpack
3.000 lead baino gehiago eskuratu dira seihileko batean Italiako merkatuan
Ingeniaritza
Bellota
% 10.557,14ko hazkundea TikTok-en
Industria
Fortaleza
6M inprimaketa Instagramen
Elikadura
Room4steel
Siderurgiaren sektorean belaunaldi-aldaketa lortu dugu
Hezkuntza