Segurtasuna made in Germany. 100 urteko historia duen markarentzat estrategia eta social media plana.
- Komunikazioa
- Branding
ABUSen aitorpena, nabarmentasuna eta ikusgarritasuna lantzea, Espainiako eta Portugalgo merkatuen barruan sare sozialetan parte hartuz eta komunitatea eraikiz: horra hor segurtasunaren esparruan mundu mailako erreferentea den enpresa honen Social Media Management proiektuaren abiapuntua.
Nork ez ditu ezagutzen ABUSen letoizko giltzarrapo klasikoak? Duela ia mende bat sortutako marka alemanak etxeen eta enpresen segurtasunari lotutako produktu eta irtenbide berritzaileen eskaintza zabala diseinatu eta ekoizten du. Duela zenbait hamarkadatik bizikleten eta motorren mundua ere hornitzen ditu lapurreten aurkako sistemekin, baita kalitate altuko kaskoekin ere, txirrindularitza diziplina guztietarako.
ABUSen negozio errealitatera egokitutako ekosistema soziala
ABUS publiko potentzialaren top of mindera eramateko helburuko publikoen gaitasuna handitu behar genuen, dela banatzaileak, dela azken kontsumitzaileak izan, ABUS marka eta produktuak identifikatzeari dagokionez; hala, enpresaren balioekin eta lehia abantailekin argi eta garbi lotzea lortu behar genuen.
ABUSen buyer pertsonaren definizioa eta analisia egiteari esker eduki orekatua eskaini ahal izan diegu publikoei, kalitatezkoa eta interesekoa, mezuak beharrizanen eta nahien arabera segmentatuz.
Ahozko unibertso eta unibertso bisual propioa eraikiz
Segurtasunean espezializatutako Made In Germany marka posizionatzearekin bat etorriz, ahoz zein irudi bidezko lengoaia propio eta bereizgarria sortu da, formatu eta sare sozial desberdinetara aplikagarria dena: karrusel bat feeden, story bat, txio bat edo argitalpen bat Linkedin atarian.
Horrez gain, eta ABUSi tresna erabilgarria emate aldera posizionamendu hori bere kirolari eta talde kolaboratzaileei eramateko, jardunbide onen eskuliburua ere sortu da, komunitate horrek erabil dezan.
Lau eduki zutabek zedarritzen dute diskurtsoa
ABUSentzat planteatutako sare sozialen edukien estrategiak lau zutabe handi ditu oinarritzat, eta erreferentzia egiten dieten edukien tipologiarekin dute lotura: marka, produktua, lifestyle eta gaurkotasuna. Hortik aurrera, zutabe horietako bakoitzaren berariazko gaiak zehaztu dira, ongoing edukien egutegi baten eta zenbait argitalpen puntualen barruan.
ABUS txirrindularitza profesionalarekin
ABUSek kirol arloko mezenas jarduera bizia du, eta sare sozialen bidezko komunikazioak bozgorailu nabarmen gisa ere funtzionatu beharko luke posizionamendu hori indartzeko. Azken finean, sare sozialak lanabes erabakigarriak dira kirolari profesionalek markaren enbaxadore gisa egiten duten lana indartzeko, azken kontsumitzailearentzat preskriptore bikain gisa funtzionatuz.
Proiektu honen ardatzetako bat kirolari emakumeak eta emakumeen taldeak babesteko lana ikusarazten laguntzea da, baita talde profesional handiak babesteko lana ikusarazten laguntzea ere, Movistar Team, besteak beste.
Esperientzia sozial hobetua
Laburbilduz, ABUSen testuingurua sakon aztertu, edukiak ikuspegi eta editorialari dagokienez definitu eta plangintza eta kudeaketa eraginkorra egiteari esker, ABUSek profil sozial hobetuak ditu orain horietatik hainbat publikorekin eraginkortasunez komunikatzeko eta elkarrekintzan aritzeko, banatzaileak zein azken kontsumitzaileak izan.
Proiektua zifratan
- +1.2MMIrismena
- +7,5KJarraitzaile berriak
- +31KElkarrekintzak