IkusiMapa ikusiArrastratuWebgunera joan
Emakumea kafea edaten
Emakumea kafea edaten
Café Fortaleza

Café Fortalezarako sare-sozialen estrategia eta kudeaketa. Pertsonekin konektatuz sormenaren eta balio-edukiaren bidez.

Zerbitzuak
  • Komunikazioa
  • Branding

Komunitatearentzat esperientzia gogoangarriak eskaintzeko gai diren edukiak sortzeak proiektuaren erronka nagusiari erantzuten dio: Café Fortaleza markaren aintzatespena, ospea eta irismena bultzatzea.

Campañas de Cafe Fortaleza en Instagram
Campañas de Cafe Fortaleza en Instagram
Campañas de Cafe Fortaleza en Instagram

Worköholics-ek Facebook eta Instagram ardatz dituen sare sozialen plan bat diseinatu eta gauzatzen du, kanal sozial horien bidez komunikatzeko eta negozioa sortzeko aukerak maximizatzen dituena.

Plan estrategiko batek Cafe Fortalezen presentziaren oinarriak finkatzen ditu sare sozialetan

1885ean sortutako marka gisa, Café Fortaleza-k publiko fidela eta posizionamendu eta marka-irudi finkatuak ditu. Bere sektorean erreferente izanik, gure bizitzako une askotan egon da eta gure egunerokotasunean laguntzen jarraitzen du. Orain, sare sozialak komunikazio-kanal garrantzitsua dira kafe-marka historikoarentzat, bere publikoarekin harremanetan jarraitu eta datozen belaunaldiekin harremanak estutu nahi baititu.

Worköholicsetik Café Fortalezarako egiten dugun sare sozialen kudeaketa estrategikoa Social Media Plan batean oinarritzen da. Ikerketa lan sakon batekin abiatzen da, eta proiektuaren abiapuntua ezagutzen laguntzen digu. Merkatua eta lehiakideen jarduera aztertzeak informazio erabilgarria ateratzea ahalbidetzen digu, gero hurbilketa estrategiko eta taktikoan aplikatuko duguna.

Fase estrategikoan, helburu kualitatiboak eta kuantitatiboak ezartzen ditugu, sare sozialen planaren eraginkortasuna baloratu ahal izateko. Publiko objektiboak mugatu eta buyer pertsonen ezaugarriak zehaztu ondoren, marka-nortasuna definitzen da. Nortasun horrek Café Fortaleza-k sare sozialetako komunikazioetan erabiliko duen hizkuntza hartzen du kontuan, markaren posizionamenduarekin eta balioekin ezin hobeto lerrokatutako tonua eta ahotsa. Era berean, look & feel koherente bat ezartzen da, eta, aldi berean, markaren diskurtsoa sareetan goratzeko eta are erakargarriago bihurtzeko gai dena.

Worköholics Café Fortalezako marketin taldearekin elkartu da markaren sare sozialak negozio eta komunikazio helburuen zerbitzura jartzeko.

Engagement-a sortzen duten edukiak sortzeari aplikatutako sormena

Jarraian, Café Fortalezako ekosistema soziala osatzen duten sare sozialak baliozko edukiekin elikatzeko gida gisa balio digun plan taktikoa egingo dugu, lortu nahi ditugun helburuak alde batera utzi gabe. Horrela, pertsonen interesetan eta kontsumitzaileekin lagunkoi eta enpatikoki proiektatzen den marka baten balioetan errotutako edukia oinarrituko duten zutabeak ezartzen dira.

Instagram edo Facebook bezalako sareek eskaintzen dizkiguten azken formatuak erabiltzen ditugu, eta engagement sortzeko, komunitatean eta xede-publikoan interesa pizteko eta Cafe Fortalezako kultura islatzeko gai diren edukiekin elikatzen ditugu. Besteak beste, reeletarako errezetak sortzen ditugu, kafeari buruzko aholkuak eta tip-ak dituzten argitalpenak, jokoak edo komunitatea handitu eta fidelizatzeko aukera ematen diguten zozketak.

Argitaratzen den edukiaren % 80 inguru pertsonengan oinarrituko dela ezartzen da, horiek inspiratuz eta argitalpenekin elkarreraginean aritzera eta marka-esperientzia gogoangarriak bizitzera animatuz.

Cobranding-ak, influencerren marketina eta marka-esperientziak

Sare sozialek urtean zehar egiten dituzten kanpainak eta produktuen merkaturatzeak indartzeko behar duten bozgorailua eskaintzen diote markari, inpaktua sortzeko eta publiko berriak lortzeko aukera emanez. Testuinguru horretan, mezua modu organiko eta esanguratsuan sustatzen laguntzen diguten sortzaile eta influencerez baliatzen gara. Cafe Fortalezarekin lotutako beste marka batzuekin ere harremanak ditugu, hala nola Chocolates Lacasa edo Florbú-rekin, eta bi aldeei balioa ematen dieten hainbat kobranding egiten ditugu.

Gainera, sareetatik haratago oihartzuneko marka-aktibazioak asmatzen ditugu. Adibidez, aurrez aurre eta online egiten diren tailerrak egiten ditugu, directen bidez, eta markari aukera ematen diote bere publikoarekin modu hurbilagoan, esperientziazkoan eta iraunkorragoan konektatzeko.

Lehen 6 hilabeteetan lortutako emaitzak

  • Engagement gehien duen kafe marka
  • +117%
    Jarraitzaile Instagramen
  • +409%
    Inprimatze Instagrameko storieetan
  • 6M
    Inpresio Instagramen
  • +146%
    Imprimatze Facebooken
  • +222%
    Erreakzioak Facebooken