Seguridad made in Germany, estrategia eta social media plana 100 urteko historia duen marka batentzat












- Social and campaings
- Social media
- Campaigns
- Produkzioa
ABUSen aintzatespena, ospea eta ikusgarritasuna lantzea komunitatea eraikiz eta sare sozialetan parte hartuz Espainiako eta Portugalgo merkatuen barruan, Social Media Management proiektu honen abiapuntua da segurtasunaren arloan munduan erreferentzia den enpresa batentzat.
ABUSen negozioaren errealitatera egokitutako gizarte-ekosistema
ABUS publiko potentzialaren top of mind-era eramateko, publiko objektibo desberdinek, izan banatzaile azken kontsumitzaile gisa, marka eta ABUS produktuak identifikatzeko orduan duten gaitasuna handitu behar genuen, enpresaren balio eta abantaila lehiakorrekin modu argian lotzea lortuz.
ABUSerako planteatutako gizarte-sareetako edukien estrategia lau zutabe handitan oinarritzen da, erreferentzia egiten dioten edukiaren tipologiarekin zerikusia dutenak: marka, produktua, lifestylea eta gaurkotasuna. Hortik abiatuta, zutabe horietako bakoitzaren gai espezifikoak zehazten dira, ongoing edukien eta beste argitalpen-sail puntualen egutegi baten barruan.

ABUSeko buyer personak definitzeak eta aztertzeak aukera ematen digu publiko desberdinei eduki orekatua, kalitatezkoa eta interesekoa eskaintzeko, mezuak beren behar eta nahien arabera segmentatuz.
Unibertso bisual eta hitzezko propioa eraikiz
Segurtasunean aditua den Made In Germany markaren posizionamenduarekin bat eginez, ikus-hizkuntza eta hitzezko lengoaia propioa eta bereizgarria sortu da, sare sozial eta formatu ezberdinei aplikagarria: carrusel bat feed-ean, story bat, tuit bat edo LinkedIn-eko argitalpen bat.
Era berean, eta ABUSek bere kirolariei eta talde laguntzaileei jarrera hori modu koherentean helarazteko tresna erabilgarri bat izan dezan, jardunbide egokien eskuliburu bat sortu da, kolektibo horrek erabil dezan.
Kirol mezenasgo-jarduera bizia izanik, sare sozialen bidezko ABUSen komunikazioak ere bozgorailu garrantzitsu gisa funtzionatu behar zuen posizionamendu hori indartzeko. Azken finean, sare sozialak funtsezko tresna dira kirolari profesionalek markaren enbaxadore gisa egiten duten lana indartzeko, eta azken kontsumitzailearekiko preskriptore perfektuen moduan funtzionatzen dute.
Proiektuaren ardatzetako bat da emakume kirolarien eta emakumezkoen taldeen babesletza-lana ikusarazten laguntzea, bai eta Movistar taldeak eta beste talde profesional handi batzuek egiten dutena ere.
Esperientzia sozial optimizatua
Laburbilduz, ABUSen testuinguruaren azterketa sakonari, edukien definizio editorialaren eta bisualaren lanari eta planifikazio eta kudeaketa eraginkorrari esker, ABUSek profil sozial optimizatuak ditu orain, eta haietatik komunikatu eta modu eraginkorrean elkarreragin dezake bere publikoekin, banatzaileekin zein azken kontsumitzaileekin.