Saria ekarri duten sariak. Elikaduraren sektoreko berrikuntzarako eta jasangarritasunerako diseinatzea.
- Branding
EAEko elikaduraren sektorean berrikuntza sustatu eta babesteko, Aztik eta Basque Food Clusterrak Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak antolatu dituzte. Worköholicsetik sarien marka diseinuarekin eta naming sorkuntzarekin kolaboratu dugu.
Aitorpen hauen bidez produktuak, prozesuak edo teknikak garatzean berrikuntza gehitzen duten euskal enpresak aitortzen dira, horrela Euskadiko elikaduraren sektorea erreferente gisa kokatzen baitute bai gure lurraldean, bai hemendik kanpo.
Marka berria, sari berriak
Sariak bi urterik behin antolatzen dira eta bigarren edizioari dagokionez, sariek nortasun marka izatea nahi zuela azaldu zigun bezeroak, sariak ezagutu eta identifikatzea erraztuko luketen naming eta diseinu prozesuak barne.
Elikadura berrikuntza marka bihurtua
Elikadura berrikuntzari lotutako helburuen balioa nabarmentzen dugu, kontzeptu horretan oinarrituz marka sortzeko eta izaera naturala gogoraraziko duten elementuak gehituz. Estatu mailan lan egiten duten euskal enpresa saridunei esker mugak gaindituko dituen irudi gogoangarri eta ordezkagarria garatuz.
Sustrai sakoneko izena
Izenik gabe ez dago nortasunik, horregatik sortu dugu sarien izaera eta helburuak proiektatzen dituen naminga. Hartara, elikaduraren berrikuntzaren gaian sakondu genuen, eta sarien sustraietara iritsi ginen, sarien izena eraikitzeko. Sarien kontzeptu nagusia den aldetik, “berrikuntzaren” siglak saritutako hiru kategoriekin elkartu ditugu: berrikuntza teknologikoa, enpresa berrikuntza eta merkatuen berrikuntza.
Elikagaietan oinarritutako nortasun grafikoa
Bilakaera eta eraldaketa sariketan aitortutako balioak dira, eta marka diseinatzeko inspirazio gisa hartu ditugu. Elikaduraren esparruan produktu tradizionaletik aurkezpen berrietara egon den urratsa tipografian irudikatu dugu, estilo humanistagotik digitalera joz.
Izaera naturalaren aldeko apustua
Diseinuan keinu bat ere gehitu dugu irudia hosto txiki baten bidez humanizatzeko, elikagai eta produktu naturalekin lot dezagun.
Koloreek ere izaera organikorantz eramango gaituzte, elikagaien paleta kromatikoan oinarritutako proposamenarekin; saturazio baxuaren aldeko apustua egin dugu, eta inguruan modu naturalean sortzen ez diren kolore deigarrietatik urrundu gara.
Markaren logotipo hobea
Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren BTEM Sarietarako sortu dugun diseinuak produktu edo zerbitzu baten logotipo onenari Anuaria saria lortu zuen 2019an. Espainian egindako diseinu onenei Veredictasek banatzen dizkien sari handiak dira honako hauek; hala, sari hauei esker lortutako saria da.
Anuaria 2019 hautaketa
Anuaria saria produktu edo zerbitzu baten logotipo onenari